CareVoice

Last van storingen, lange wachrijen of een overbezet netwerk? Met de CareVoice van CarePartners leidt u uw telefonie in goede banen en bent u altijd bereikbaar.

CareVoice van CarePartners is onze excellente verzameling telefoniediensten waarmee u gereed bent voor de toekomst! Met CareVoice haalt u een volledig beheerde telefonie oplossing in huis met diverse functionaliteiten.

Slimme functies

Met CareVoice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden van deze nieuwe en slimme functies zijn:
• Interactieve Voice Response;
• Uniek wachtrijmanagement, waarmee u uw patiënten een nog betere service biedt (TeleQ);
• Groepsextensies;
• Unified Messaging.

Uw voordelen op een rij 

• CareVoice vergroot de bereikbaarheid 
• CareVoice is flexibel
• CareVoice groeit makkelijk mee met uw organisatie
• Integratie met het EPD/ZIS/HIS
• Inkomende gesprekken zijn makkelijk te herkennen
• Overzichtelijke management rapportages
• Unieke wachtrijmanagement • Integratie van vast en mobiel
• Onbeperkt bellen binnen heel Nederland voor een vast bedrag

CareVoice (VoIP)

Uw uitdaging
Last van storingen, lange wachtrijen of een overbezet netwerk? Met de CareVoice dienst (VoIP) van CarePartners leidt u uw telefonie in goede banen en bent u altijd bereikbaar.


Wat is VoIP?

VoIP, ook wel Voice Over IP, betekent eigenlijk bellen over het internet in plaats van via de KPN. Het voordeel van VoIP is dat u stevig kunt besparen op uw telefoonkosten. De netto-besparing realiseert u niet meteen, maar wel op termijn. Stel dat u bijvoorbeeld met de hele HAGRO besluit om VoIP te gebruiken, dan is telefonisch contact tussen de praktijken kosteloos.

Schaalbaar
CareVoice is schaalbaar, al onze diensten zijn al vanaf 1 gebruiker beschikbaar. Onze diensten kunt u al naargelang behoefte toevoegen of verwijderen, waardoor u nooit teveel betaalt en dynamisch kunt inspelen op uw behoefte. Hebt u meerdere vestigingen? Ook dat is geen probleem. CareVoice is eenvoudig te koppelen, waardoor u bespaart in tijd en investering. Een systeem voor iedereen.

Zorgpositie

Door onze unieke zorgpositie biedt CareVoice eveneens mogelijkheden om uw telefonie te integreren met uw EPD/HIS/ZIS. Alle gegevens direct bij de hand. Door een verdere koppeling met ons unieke analysesysteem OneDataView is het eveneens mogelijk met een klik op de knop rapportages en analyses uit te voeren. Handig voor managementinformatie, handig voor rapportage naar derden, bijvoorbeeld de zorggroep of koepelorganisatie.

Wat zijn de voordelen?

  • Onbeperkt bellen binnen heel Nederland voor een vast bedrag
  • CareVoice vergroot de bereikbaarheid 
  • Onbeperkt bellen binnen heel Nederland voor een vast bedrag 
  • Unieke wachtrijmanagement 
  • Integratie van vast en mobiel 
  • Overzichtelijke management rapportages 
  • Inkomende gesprekken zijn makkelijk te herkennen 
  • Integratie met het EPD/ZIS/HIS 
  • CareVoice groeit makkelijk mee met uw organisatie 
  • CareVoice is flexibel

Meer informatie?
Neem gerust vrijblijvend contact op via telefoon of het contactformulier.

Het Resultaat
Vaste en mobiele telefonie, niet meer investeren in lokale telefooncentrale.

Dé wachtrijoplossing: TeleQ

​Een unieke samenwerking tussen CarePartners en Aurora Innovation zorgt er voor dat uw organisatie de juiste producten en diensten op het gebied van telefonie krijgt, met de juiste kwaliteit waarbij hoge bereikbaarheid, beschikbaarheid, flexibiliteit, en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Hoe zou u het vinden om niet meer onnodig in een telefonische wachtrij te blijven zitten, maar gewoon de mogelijkheid hebben om terug gebeld te worden op een tijdstip naar keuze, binnen enkele minuten of later op de dag, op een door u gewenst telefoonnummer.

In Scandinavië is dit al 10 jaar een feit en werkt maar liefst 70% in de gezondheidszorg (waaronder nagenoeg alle ziekenhuizen) met het product TeleQ! TeleQ is uitgevonden en ontwikkeld in Zweden, en is een net als Managed Voice van CarePartners een Cloud oplossing. Vanaf heden is TeleQ ook in Nederland operationeel en beschikbaar!

Enkele voordelen van TeleQ en CareVoice in het kort:
  • Het oplossen van telefonische wachtrijen (volledige controle over inkomende gesprekken);
  • Verhoogde klanttevredenheid, rust op de afdelingen en load wordt over de gehele dag verspreid;
  • Gesprekken verlopen prettiger omdat klanten niet onnodig lang in de wacht staan;
  • Gesprekken gaan niet meer verloren en verbetering in bereikbaarheid is aantoonbaar;
  • Eenvoudige en uitgebreide management rapportages;
  • Ontzorging op het gebied van uw telefonie en ‘klaar’ voor de toekomst;
  • Integratie met uw EPD, ZIS,… en integratie van vast en mobiel;
  • CarePartners is 24/7 bereikbaar voor eventuele storingen;
  • Onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen heel Nederland voor een vast maandbedrag;
  • TeleQ kan ook getest en geleverd worden op uw huidige telefoniesysteem.
Overweegt u een nieuwe telefonieoplossing? Met TeleQ en of CareVoice van CarePartners realiseren wij voor u zeer modern telefoonsysteem voor een lage investering en een aantrekkelijk vast maandbedrag!

Vragen of meer informatie?