Automatisering

Een essentiële factor in uw praktijk of zorginstelling. CarePartners regelt het voor u.

​Hoe weet u of uw Huisarts Informatie Systeem (HIS) degelijk genoeg is? Bij CarePartners bent u hiervan verzekerd. Door onze jarenlange ervaring in de ICT en in de zorg hebben wij telkens voor u precies datgene wat u nodig heeft. Wij bieden:

  • Advies, aanschaf, configuratie en installatie van nieuwe en bestaande hardware (desktop, laptop, thin client) en software
  • Advies en aanleg van netwerken en bekabeling
  • Inrichting en/of migraties van serveromgevingen
  • Aanschaf en beveiliging van professionele internetverbindingen en netwerken.
  • Oplossing voor mobiel-(UMTS) en thuiswerken

Werkplekbeheer

Uw uitdaging
Geen tijd over voor het beheren van uw werkplekken? Wilt u zich geen zorgen maken over uw ICT?

Werkplekbeheer

CarePartners Werkplekbeheer is een beheerdienst waarbij onze ervaren en gecertificeerde ICT professionals uw werkplekken volledig voor u beheren. Hierdoor combineert u het beste van twee werelden. Het aantal eigen werkplekken kunt u behouden. Wij nemen het beheer over en adviseren waar herinstallatie of vervanging eventueel noodzakelijk is. U benut uw investering optimaal doordat u uw goed beheerde werkplekken langer kunt gebruiken. Dit in combinatie met de zekerheid van beheer door een professionele ICT beheerder die zorgt dat de performance, stabiliteit en uptime geborgd zijn.

CarePartners beheert alle werkplekken en richt ze volledig in naar uw wensen. Werkplekbeheer van CarePartners is gericht op het bieden van directe ondersteuning bij storingen en op periodieke checks om storingen voor te zijn. Een flexibele werkplek is vandaag de dag ondenkbaar. De Servicedesk van CarePartners is 5 dagen per week van 7-19 uur bereikbaar. Onze goed opgeleide medewerkers zijn opgeleid om snel de juiste ondersteuning te bieden waardoor u snel weer verder kunt met uw werkzaamheden.

Uw praktijk of organisatie krijgt toegang tot de servicedesk van CarePartners. Deze servicedesk is gebaseerd op ITIL en de medewerkers zijn opgeleid om snel de juiste ondersteuning te kunnen bieden. Indien storingen niet op afstand op te lossen zijn komen onze technici bij u op locatie.

Ook krijgt u toegang tot de serviceorganisatie om verzoeken tot installaties (en allerhande ICT wijzigingen) te plaatsen. Ervaren technici en projectleiders zorgen dan voor het juiste advies en een passende offerte. U kunt kiezen uit Reactief Werkplekbeheer en Proactief Werkplekbeheer.

De voordelen

  • Eén telefoonnummer bij storingen, bereikbaar van 7-19 uur op werkdagen
  • Goed opgeleide medewerkers
  • Met hulp op afstand kunnen we direct uw pc overnemen
  • Automatische beveiligingsupdates
  • Automatische virus- en mailware scans
  • Vroegtijdige opsporing van hard- en software problemen
  • U kunt zorgeloos gebruikmaken van uw werkplek

Het resultaat
Met CarePartners Werkplekbeheer profiteert u van alle voordelen van de betrekking van een zakelijk ICT dienstverlener zonder de risico’s en beperkingen van een eigen in-house ICT afdeling. Indien er al sprake is van een eigen ICT afdeling dan sluiten wij daar graag naadloos mee aan om tot een efficiënt en bekwame virtuele afdeling te komen.

Abonnement
Werkplekbeheer is af te nemen in verschillende configuraties variërend van een basis pakket waarbij u onbeperkt toegang krijgt tot de servicedesk en betaalt per bezoek op locatie, tot een uitgebreid pakket waarbij wij verantwoordelijkheid nemen voor uw totale automatisering. In beide configuraties krijgt u een servicecontract met daarbij behorende service-afspraken.

Meer informatie?
Neem gerust vrijblijvend contact op via 023-5656565 of via het contactformulier.

Werkplekbeheer wordt vaak in combinatie met de volgende additionele producten en diensten ingezet ten behoeve van een verdere optimalisatie van de ICT voorzieningen:

CareVoice (VoIP)

Uw uitdaging
Last van storingen, lange wachtrijen of een overbezet netwerk? Met de CareVoice dienst (VoIP) van CarePartners leidt u uw telefonie in goede banen en bent u altijd bereikbaar.


Wat is VoIP?

VoIP, ook wel Voice Over IP, betekent eigenlijk bellen over het internet in plaats van via de KPN. Het voordeel van VoIP is dat u stevig kunt besparen op uw telefoonkosten. De netto-besparing realiseert u niet meteen, maar wel op termijn. Stel dat u bijvoorbeeld met de hele HAGRO besluit om VoIP te gebruiken, dan is telefonisch contact tussen de praktijken kosteloos.

Schaalbaar
CareVoice is schaalbaar, al onze diensten zijn al vanaf 1 gebruiker beschikbaar. Onze diensten kunt u al naargelang behoefte toevoegen of verwijderen, waardoor u nooit teveel betaalt en dynamisch kunt inspelen op uw behoefte. Hebt u meerdere vestigingen? Ook dat is geen probleem. CareVoice is eenvoudig te koppelen, waardoor u bespaart in tijd en investering. Een systeem voor iedereen.

Zorgpositie

Door onze unieke zorgpositie biedt CareVoice eveneens mogelijkheden om uw telefonie te integreren met uw EPD/HIS/ZIS. Alle gegevens direct bij de hand. Door een verdere koppeling met ons unieke analysesysteem OneDataView is het eveneens mogelijk met een klik op de knop rapportages en analyses uit te voeren. Handig voor managementinformatie, handig voor rapportage naar derden, bijvoorbeeld de zorggroep of koepelorganisatie.

Wat zijn de voordelen?

  • Onbeperkt bellen binnen heel Nederland voor een vast bedrag
  • CareVoice vergroot de bereikbaarheid 
  • Onbeperkt bellen binnen heel Nederland voor een vast bedrag 
  • Unieke wachtrijmanagement 
  • Integratie van vast en mobiel 
  • Overzichtelijke management rapportages 
  • Inkomende gesprekken zijn makkelijk te herkennen 
  • Integratie met het EPD/ZIS/HIS 
  • CareVoice groeit makkelijk mee met uw organisatie 
  • CareVoice is flexibel

Meer informatie?
Neem gerust vrijblijvend contact op via telefoon of het contactformulier.

Het Resultaat
Vaste en mobiele telefonie, niet meer investeren in lokale telefooncentrale.

Vragen of meer informatie?